Week 4! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Vivian Iris Marlin Cura girls - WaarBenJij.nu Week 4! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Vivian Iris Marlin Cura girls - WaarBenJij.nu

Week 4!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Vivian Iris Marlin

26 Oktober 2012 | Curaçao, Willemstad

Hallowa Allemaal!

Weer een nieuw reisverslag, week 4 alweer wat gaat de tijd snel en wat zijn we druk!
Nu beginnen we thuis toch wel een beetje te missen maar hebben elkaar en vermaken ons prima!

Deze week iets minder weer gehad als voorheen, maar nog wel heel erg warm!
We hebben dus vooral gechilld.. en gechilld..en...vooral gechilld volgens mij doen ze niet anders hier in curacao...
Dit weekend belooft mooi weer te worden, hier gaan we dan ook van genieten, morgen gaan we naar Cas Abou.. heel benieuwd hoe mooi dit strand is!

En zondagavond hebben we een groot feest volgens iedereen....
jaja dan gaan we naar PROJECT X party! Wij zijn heel benieuwd en de kaartjes zijn al binnen! Nu nog bedenken wat we aan gaan doen;)

We voelen ons steeds meer thuis hier op dit prachtige eiland. We hebben leuke en gezellige huisgenoten, die om ste beurt wel van een feestje houden!
Op woensdagavond is de tmf bar favourite waar dan ook karaoke gezongen wordt. Wij dames vermaken ons prima! Vivian en Marlin zijn echt die- hards en gaan dan ook braaf vanaf nu iedere woensdag;) want wie weet winnen we de 1e prijs met zingen!
Iris heeft al genoten van heerlijke sushi want ook die kon niet missen hier op curacao.

Wij gaan weer aan de slag nog even een uurtje hard doorwerken nja doorwerken ook kletsen en muziek luisteren..
En dan hebben ook wij WEEKEND!

Groetjes en veel liefs van ons!

• 30 Oktober 2012 - 19:36

Iris:

Woow klinkt allemaal super leuk Mar! Geniet er nog maar lekker van want vooor julliehet weten is het weer voorbij, dikke kus en veel plezier nog allemaal!

• 01 November 2012 - 21:05

Maike:

Marlin, wat een leuke verhalen op jullie blog! Klinkt echt als een leuke (feest)vakantie met af en toe een beetje stage ;) Heb me even aangemeld voor de mailinglijst zodat ik op de hoogte blijf hahah! Geniet maar lekker van het mooie weer daar, hier in Nederland is het super koud en hebben we allemaal onze winterjas weer aan. Veel plezier nog! Liefs